Написав Administrator
|
Вівторок, 12 травня 2020, 00:00 |

|
- Шановний абонент: доводимо до Вашого відома, що з 01/06/2022р. офіс та техпідтримка перенеслися з торгового центру "Городок" трохи далі - м. Хуст, вул.Слов'янська, 2/7 (навпроти магазину "Добрий господар"/Stihl)
|
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 22 квітня 2022, 00:00 |

|
- Шановний абонент: доводимо до Вашого відома, що офіс та техпідтримка не працюватимуть з 24 по 26 квітня (неділя-вівторок) 2022 року. Поповнення платежів через термінали працюють у звичному режимі (easypay - 1-2 хв., приватбанк - біля 30 хв. зарахування коштів).
|
|
Написав Administrator
|
Понеділок, 28 лютого 2022, 00:00 |

|
- Шановний абонент: доводимо до Вашого відома, що офіс та техпідтримка що працюють у звичному режимі. Поповнення платежів через термінали city24 нажаль заблоковано власниками терміналів, easypay - 1-2 хв., приватбанк - біля 30 хв. зарахування коштів. Поповнення через сайт чи приват24 працює у звичному режимі.
|
|
Написав Administrator
|
Середа, 29 грудня 2021, 00:00 |

|
- Шановний абонент: доводимо до Вашого відома, що офіс та техпідтримка не працюватимуть 1-2 січня (субота-неділя), 7-9 січня (п'ятниця-неділя) 2022 року. Поповнення платежів через термінали працюють у звичному режимі (easypay/city24 - 1-2 хв., приватбанк - біля 30 хв. зарахування коштів).
|
|
|
Написав Administrator
|
Понеділок, 10 травня 2021, 00:00 |

|
- Поповнення послуг доступу до мережі інтернет можете здійснювати в автоматичному режимі через мобільний додаток Приватбанку, відсканувавши QR-код та ввівши свій UID-ідентифікатор
|
|
|
| 
|
|
|
|
| |
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 3 з 12 |